Ibland slår det mig. Jag är inte 20 år längre. För då på den tiden hände det mer ofta att man ramlade i sängen runt 06 tiden. För då bodde jag i en annan stad o levde studentliv. Sen dess har det hänt ett par nyår som man orkar hålla i till framåt fyra tiden. Men nu blev det hemkomst till lila huset kvart i sex. På morgonen. Såg solen gå ner i går kväll och stiga åter upp. Det var i sig väldigt maffigt. Naturen är magisk! Somnade så fort jag la huvudet på kudden o vaknade 2,5 timma senare av solsken o värme. Blir en tur ut med häst idag. Längtar redan! 

Tidig morgon runt halv fem. Det är magi! 



Ord,

2 kommentarer

Villa Freja

18 May 2014 15:11

Åh vad mysigt, Jag vill också ut och rida.

frida svensson

19 May 2014 10:33

vilket landskap! magiskt var verkligen ordet!

Kommentera

Publiceras ej