And I dream I can spread my wings
Flying high, high, I'm a bird in the sky
I'm an eagle that rides on the breeze
High, high, what a feeling to fly
Over mountains and forests and seas
And to go anywhere that I please / ABBA


Här ser ni i alla fall en bild av mina nya jogging skor. Röda från nike. Gillar dem! Annars så kan man helt klart önska mer från min kunskap om att fota dagens outfit. I o för sig är denna en typisk mig outfit. Trasiga jeans från MET, nike skor och så en topp från vero moda. Enkelt. 


Älskade Charlie! Min vapendragare i vått och torrt! I helgen spenderade vi tid med att promenader, sova i solen, besöka ett stall och hänga i sommarstugan. Killen som tror han äger världen och försöker få hästarna att göra som han vill. Hästar som stirrar åt en ilsken liten fyrbent som tydligt har hybris och anser sig vara kung. 
Men denna vovve hans första år var inte så enkla. Att han därför mer lever på det är bättre att förekomma än att förekommas och kör på med att agera kung. 13 år och med dålig hörsel är livet inte alltid enkelt. Men hans tillit och kärlek går inte att väga i guld. Älskade vovve! 



Och så en tur på hästryggen. Jag är inte längre livrädd. Långsamt går de framåt. Fast att rykta och mocka är än så länge mer min grej. Det är en ynnest att få vistas bland djur. Få deras kärlek och tillit. 
Känslor,

1 kommentarer

På Selmas gata

31 Mar 2014 21:31

Supersnygga skor!! Hade ett par lila en vår, blev liksom lite gladare då:) Spännande med en resa, och så mindes jag om vad jag saknar med Karlstad, bara det där att mötas upp och sitta på något ställe en stund. En del ställen har ju försvunnit sedan min tid där, men jag minns det med glädje;) Kram/tanja

Svar: Tack! Ja färg gör en glad. Du får väl komma på besök till Karlstad så får du en lagom dos av småstaden då o då ;) Kram
Nana

Kommentera

Publiceras ej