Hur ser dina planer ut för sommaren?
Jag har semester nu fram till och med den 30 juni. Då under denna tid så blir det Bråvalla festivalen. Det var hur länge sedan som helst som jag var på festival. Dock hoppar vi camping o sånt utan lyxar till med hotell. Från den 1 juli börjar jag mitt vikariat. Men ska klämma in så väl bröllop, bröllopsfest, konsert och 2 veckors i augusti åker jag till Ecuador! Så jag har en fantastisk sommar framför mig! 
Vad ska du göra på midsommar?

Jag var på landet och pysslade. Bjöd på kvällen in till sill middag för att sen efter lite kubb gå på långpromenad till vattnet och över ängarna. Innan vi åt snittar och grillade lite. En afton som blev tidig morgon. Bästa midsommar på länge! 




Vilken är din bästa sommarfrukost?

Blixt helt hooked up på turkisk yoghurt och jordgubbar! Hur gott som helst! 

Bästa sommarlåten?
Lyssnar nog på olika spellistor men Uggla, Gyllene Tider och sånt spelas oftare så här års. 



Ska du åka på någon festival i sommar?
Ja Bråvalla. Börjar tagga allt mer nu! 

Vad vill du helst grilla?
Championjoner och halomi är favoriter! Majskolvar likaså. 

Vad dricker du i sommar?
Mojitos är en favorit liksom en kall öl vid vattnet! 



Vad ska du läsa i sommar?
Pocketböcker brukar det alltid bli. Vilka får vi se! 

Vilket är ditt favoritplagg för sommaren?
Shorts! 

Bästa parken?
Hänger sällan i någon park. Men gillar Hagaparken i Stokckholm och Frognerparken i Oslo.



Bästa badstället?
Vänern. Men också Rossö är fantastiskt! Liksom Marstrand. Drömmar om Öland likaså. Äsch sol och jag är nöjd! 


Lista lånad från Emmasvintage.se



1 kommentarer

Villa Freja

22 Jun 2014 12:45

Ja, jag ska också bunkra upp med ett gäng pocketböcker. Härligt.

Svar: Härlig! Har du några tips?
Nana

Kommentera

Publiceras ej