Helgen 30 maj - 1 juni var det Världens Fest i Karlstad. En konferens som jag jobbat med i nästan 1 1/2 år. Där det samldes drygt 2000 deltagare. En konferens som fått mycket beröm efteråt. Som många uppskattat. Och även om jag själv inte kände som om vi nådde i mål så har vi troligen gjort det. Allt så klart beroende på vems perspektiv man har.


Men nu är konferensen över och min anställning tar slut. De återstående dagarna som är kvar av juni kommer jag ha semester. Då jag av lite olika anledningar avsagt mig uppvaktning så var jag tillsammans med tre av mina närmsta kollegor ute och åt mat och så fick jag en gåva från kollegorna. En gåva som blev till detta:


En silverring som jag suktat länge efter!

Det är tid för avslut. Jag har lärt mig massor. Verkligen. Både på gott och ont. Resan blev mycket svårare än jag tänkt mig. En bergochdalbana utan dess like men nu är den gjord.

Efter lite midsommarfirande så tar det nya livet vid, mer om det längre fram! 


Först ska jag njuta av sommarens härliga blomster. Pioner! Fantastiska! 


Känslor, Ord, Projekt,

1 kommentarer

vardagskonst

20 Jun 2014 13:18

Vad roligt att det blev så lyckat och vilken fin ring!

Svar: Tack snälla!
Nana

Kommentera

Publiceras ej