I helgen gifter sig en av mina bästa vänner så det är till att fara på bröllop. Inväntar familjen F för gemensam färd. Detta är en av de bröllopshelger som krockar med varandra i år. Missar Johan och Fias men en av oss är ju så klart där eftersom de är bröder. 
Sen i våras när känslan i fingrarna försvann så blev mina naglar också jättefula och korta som går av. Helt olikt mig som haft hård och där med fått dem långa. 
Så nu har jag för första gången gjort manikyr:



 

Vem vet kanske leder detta till beroende? Väldans snyggt blev det måste jag säga ;)

I och med mitt nya jobb så var jag igår och jobbade på Putte i parken. En festival här i stan som i år gratis. Kan inte påstå att de var så mycket drag. Såg att tidningarna gissade på 14000-15000 inser stiftelsen som var de stora dragplåstret igår. Men de spelade redan kl 18.30

Undrar om detta var sista året för denna festival? Känns som så! 

Bandet var ingen hit heller måste jag säga. De gör sig bättre på Spotify ;)


Vår plats var bredvid de spanska våfflorna som jag sneglade på redan förra veckan. Kollegan köpte så jag smakade. De köps inte av mig kan vi i alla fall säga. 




Fångade drömmarnas himmel igår kväll! Magi om sommarnatten! 

Trevlig helg! 
Musik, Ytligt,

1 kommentarer

william

06 Jul 2014 15:16

spanska våfflorna ser goda ut:D

Kommentera

Publiceras ej