The same sunrise, it's just another day/ Bon Jovi

Snön faller, flingorna virvlar och jag kramar om min kaffekopp i hopp om att stänga kylan ute, och inte låta den ta sig in till märg och ben. 

Skriver på mitt projekt. Samtidigt som jag halkar in på ett annat projekt. Tillsammans med mitt arbete uppfyller de mig. Ändå är det en oro och längtan som kryper i mig. 

Hur får jag utlopp för min längtan. Att finna min egen kärna? Famlar omkring i modet. Letar plockar fram godbitar där. Boho är det får mig att känna mig hemma. Egentligen så ryms de flesta av de olika sidorna av mig där. 

Famlar. Kan ni hjälpa mig på traven, hur finner man rätt? 



Ord, Tankar,

1 kommentarer

Villa Freja

31 Jan 2014 12:19

Jag tycker att det låter som om du har en bra strategi. Skriv ner dina tankar och idéer på papper så kanske de är lättare att bena upp.

Svar: Tack! Ja ibland är det bra med papper o penna :)
Nana

Kommentera

Publiceras ej