Är i sig en djungel ändå så drömmer jag om ett jobb. Ett fast. Början på en epok som skulle kunna vara i ett tag. Finna mig till rätta och få faktiskt ge allt en chans. För som mina kloka vänner sagt när jag hävdar att allt redan är försent. Du har ju aldrig ens fått chansen att testa. Nog är det så. Men just nu är jag nöjd oavsett om det är ett vikariat, fast eller projekt. Jag trivs egentligen bäst med projekt. Den bästa av tjänster vore en tjänst där man arbetar på projektinriktat. Men vi får se. Håller tummar för att saker och ting ska lösa sig. 
Efter allt känns det som det vore dags att få hamna på rätt plats i rätt sammanhang. Få testa mina kunskaper och visioner. Se något av allt det där hända. 


Tankar,

1 kommentarer

På Selmas gata

24 Apr 2014 22:00

Så länge man har hälsan så har man möjligheten har jag lärt mig de senaste åren. Men kanske är du på fel plats i landet? Kanske har du drömmar som du kan förverkliga på sidan om, eller satsa på längre fram? Hoppas du hittar det du vill ha och behöver! Kram/Tanja

p.s: Har bara passerat Södertälje på väg till och från huvudstaden, men jag skulle välja en uppväxt i Kristinehamn framför stälje alla dagar i veckan!:) Tänk vad underbart det är att strosa bort till Picasson, eller promenera vid alla fina trähus inne i centrum:)

Svar: Tack! Ja jag får se i vilken ände jag kommer börja nysta i. Tack för pepp!

Haha Södertälje vs Kristinehamn :) växte ju i upp i den lilla staden och små städer är ofta charmiga dock ogillar jag det sociala spelet som gärna uppkommer så som skvaller, att allt ska vara homogent osv. Därför drömmer jag väl om Södertälje gräset man tror är grönare på andra sidan. Kram
Nana

Kommentera

Publiceras ej