En extra familj på besök. Lek vid vattnet. Livet i nuet. Så vackert. Så skört. Så lyckligt lottad. Sen ikväll möttes vi vuxna upp igen. För middag på stan. En tradition. En present. Med många goda samtal. Om livet. Om drömmar. Få dela tankar och ord. Hos dem som lyfter fram ens allra bästa sidor men också känner till ens svagheter. 
Avslutade hemma med det somrigaste av allt jordgubbar. 


Inte de godaste men en försmak av det som komma skall. 
Avslutar med orden som i mellan åt ekar mellan tystnadens eko, Winnerbäck:

"Jag får liksom ingen ordning på mitt liv 
Det kan va så förfärligt, det kan va så bra 
Om nätterna har jag förskingrat så mycket förstånd " 

1 kommentarer

LIVSGLITTER

03 May 2014 13:03

Håller helt med dig i det du skriver, som jag skrev i inlägget så tycker jag det är tragiskt när kommentarer som dessa kommer upp. Alla har vi olika åsikter och gör olika val, men det är också det som är det intressanta, vad just ni hade för åsikter om detta ämne.

Är öppen för allt och dömer ingen så länge den inte dömer först, det är bara intressant att läsa om hur andra tänker och ser på saken.

Skulle även väldigt gärna få läsa tankarna hos dom som verkligen vill ha "äkta" design.

Ha en fin dag, vänligen L

Kommentera

Publiceras ej