I'll do anything, to get what I want
Aim even higher
I'll do anything, to be the one / E-type
 
 
Det ät egentligen rätt märkligt. Min blogg blev inte alls som jag tänkte när jag startade upp den igen i början på året. Livet kom i mellan med en massa tråkigheter. 2014 har hittills lärt mig en massa tråkiga saker. Samtidigt som jag i höstast fann en hel del nya bloggar att följa. En av dem som inspirerar mig en massa är dels
Vardagskonst en blogg i boho och vintage stil. Något som jag verkligen älskar även om jag kanske själv inte klär mig så, det är ett mål för mig. Att finna min stil för nu är den hopplöst förvirrad så som jag är. Kanske finner jag den när jag får lite mer struktur på livet. Jag fascineras över människor som lyckas få till den där röda tråden. Kanske för att jag inte gör det. Nu läste jag att hon börjat med Personal shopping & styling á la vintage. Så utan att egentligen känna henne mer än igenom bloggen så hoppas jag verkligen att jag någon gång kan anlita henne. Få tänka tillsammans. Få en knuff i rätt riktining när jag själv inte vågar ta hela steget. 
Hennes hem får mig att vilja slänga ut halva mitt hem och verkligen hitta rätt, likaså slänga ut min garderob som är överfull av plagg, som jag egentligen inte ens trivs i utan mer för de fått följa med hem i stunden. Jag behöver verkligen lära mig att fundera mer innan jag gör inköp. Olika stilar är inget fel men det vore ju skönt om jag själv förstod mina egna tankar. Och hade modet. Modet leta fram guldkornen och på så sätt finna min egen stil. 
Att tjejen sen också delar min intresse och kärlek till djur gör ju inte heller saken sämre!
 
Så gör ett besök hos henne eller leta upp henne på instagram är mitt kvällstips! 
 
 
 
 
 
En av mina inspriationsbilder som ligger i en mapp här hemma som heter inspiration!
 

 

 
Inspiration,

Kommentera

Publiceras ej