Quite as good as I should have

Maybe I didn't love you
Quite as often as I could have
Little things I should have said and done
I just never took the time

You were always on my mind / Elvis

 
 
Söndagskväll. En helg där jag samlat mig, varit med människor som älskar mig för den jag är. Inte för vad jag presterar eller för hur jag kan bli deras språngbräda vidare. Jag har flera gånger innan försökt. Ta nytt fokus men innan alltid hoppats. Att alla dessa år inte varit förgäves. Men nu är det just så. Jag har fler sidor- framför allt mina drömmar att leva. 
 
 
 
 
 
 
Älskar ju trasiga jeans så dessa är påväg hem till mig!

 
 
Detta linne från HM är en snygging som jag funderar på o klicka hem
 
HMs snyggaste klänning, som jag hoppas på ska bli sommarens outfit! 
 
Dessa loafers från HM är mina! 
 
 
 
 
 
Inspiration, Ytligt,

Kommentera

Publiceras ej