Om det så är det sista jag gör/ OLWreklamen

Onsdag och lill lördag! En aningens tom på energi. Landar i soffan. På bordet brinner de nya ljuslyktorna som jag köpte i en butik jag glömt namnet på. Men de finns även på Boulevard här i stan. Dock bättre pris i Göteborg. Sen varm choklad i favoritmuggen. 
Sen så tidningen Retro. En mysig tidning som jag fann genom bloggen Colorelle. 


Ska ladda om med energi för ikväll är det dags att spela in ett nytt avsnitt av podden: Du jag och världen ikväll ska vi prata om resor som kommit att påverka livet. 

Trevlig kväll! 
Hemma,

1 kommentarer

vardagskonst

23 Jan 2014 07:29

Va? Podd? Den vill jag lyssna på!

Svar: Ja antingen går du in via itunes och söker på Du, jag och världen eller så går du in på bloggen www.dujagvarlden.se
Nana

Kommentera

Publiceras ej